1. SPLOŠNO
Splošni pogoji spletne trgovine Čebelarstva Braz so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZeKom-1).
Splošni pogoji poslovanja zajemajo pravice in dolžnosti kupca in spletne trgovine cebelarstvo-braz.si (v nadaljevanju ponudnik, spletna trgovina ali prodajalec) ter urejajo poslovni odnos med njima.
Spletna trgovina si pridržuje pravico spremembe splošnih pogojev poslovanja, brez predhodnega obvestila o spremembi. Splošni pogoji poslovanja, veljavni na dan nakupa, so za kupca zavezujoči, zato vam svetujemo, da si jih vedno preberete zaradi morebitnih sprememb. Kupec je ob vsaki oddaji naročila tudi opozorjen na splošne pogoje poslovanja in mora označiti, da je z njimi seznanjen.
2. OSNOVNI PODATKI PONUDNIKA
Ime: Čebelarstvo Braz
Naslov: Vrsno 11, 5222 Kobarid
TRR: SI56044470225724780
E-mail: info@cebelarstvo-braz.si
Telefon: 041/ 521 215
Spletna stran: https://cebelarstvo-braz.si
3. OPREDELITEV POJMOV
Spletna trgovina je namenjena (predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. ) Upravlja jo podjetje Čebelarstvo Braz.
Kupec je vsaka pravna ali fizična oseba, ki je v spletni trgovini cebelarstvo-braz.si opravila nakup.
Kupec ob zaključku vsakokratnega nakupa potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo ponudnik objavil na teh straneh.
Osebni prevzemi so možni samo ob predhodnem dogovoru ob uri, na sedežu podjetja.
Uporabnik je fizična ali pravna oseba, ki uporablja spletno trgovino, torej kupec. Registriran uporabnik je fizična ali pravna oseba, ki se je v spletni trgovini registrirala kot registriran uporabnik.
Prodajna ponudba je ponudba, ki jo predstavljajo izdelki, predstavljeni na spletnem naslovu spletne trgovine.
Jezik poslovanja je slovenski. Prodajna pogodba med kupcem in prodajalcem je sklenjena v slovenskem jeziku.
Sedež ponudnika je na naslovu Vrsno 11, 5222 Kobarid.
Dostavljavec je delavec dostavne službe, ki kupcu, kateremu je bilo blago poslano, po pošti izroči pošiljko.
4. DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, davčna in matična številka),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene,
- način plačila in dostave ter stroški dostave,
- rok v katerem je še možno odstopiti od pogodbe,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.
5. REGISTRACIJA
Možnost spletnega nakupa imajo stranke brez registracije.
6. PONUDBA, CENE, DOBAVNI ROKI
Vse cene v spletni trgovini so objavljene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V nasprotnem primeru si ponudnik prislužijo pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe ter stranki vrne plačano kupnino. Če kupcu sprememba ne ustreza ima pravico od nakupa odstopiti.
7. NAROČANJE
Kupec izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah. Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini, preko elektronskega naslova info@cebelarstvo-braz.si
Stroški pošiljanja in pakiranja se prištejejo končnem znesku v zadnjem koraku nakupa.
Naročanje je možno 24 ur na dan, 7 dni v tednu, vse dni v letu. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila.
Blago naročeno v spletni trgovini bo odposlano po prejetem plačilu v najkrajšem možnem času in najkasneje v roku 5 delovnih dni od oddanega naročila.
Ponudnik spletne trgovine zagotavlja 100% varen nakup, pravico do odstopa ter vračilo blaga.
8. IZDAJA RAČUNA
Ponudnik po odpremi naročenih artiklov kupcu pošlje in izda račun z razčlenjenimi stroški v pdf formatu na elektronski naslov kupca.
9. PLAČILO
- Plačilo po predračunu oziroma nakazilo na TRR – ob nakupu prejmete obvestilo z vsemi potrebnimi podatki za izvedbo nakazila. Dokler obvestila ne prejmete na vaš elektronski naslov, kupnine ne nakazujte. Strošek pošiljanja in pakiranja je _____ EUR. Rok plačila predračuna je 4 delovne dni. Po poteku roka za plačilo ponudnik ni dolžan jamčiti dobave oziroma rezervacije za naročene izdelke.
- Plačilo z bančnimi ali kreditnimi karticami MasterCard, Maestro, Visa.
- Plačilo z sistemom PayPal.
- Osebni prevzem – Samo po predhodnem dogovoru o uri in mestu prevzema na elektronski naslov info@cebelarstvo-braz.si. Pri osebnem prevzemu poštni stroški odpadejo.
10. DOSTAVA
Privzeti dostavljalec je podjetje GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Stroške poštnine in pakiranja krije kupec in so 5 EUR. Prodajalec si pridružuje pravico dvigniti stroške dostave ob znatnem povišanju teže paketa.
Pri morebitnem naročilu iz tujine, se stroški pošiljanja in pakiranja povišajo, (za koliko je odvisno od države, kamor se pošilja). O tem je kupec naknadno obveščen preko maila, ki ga je podal ob naročilu.
Možen je tudi osebni prevzem, po predhodnem dogovoru o uri in mestu prevzema, na elektronski naslov info@cebelarstvo-braz.si in predhodnem plačilu na TRR.
Če je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi GLS.
Ponudnik bo skupaj s poštnim ponudnikom poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Ponudnik ne nosi odgovornosti za poškodovane ali izgubljene pošiljke.
11. OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Ponudnik si po svojih najboljših močeh prizadeva zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu se lahko lastnosti izdelkov, zaloge, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V tem primeru bo kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Vse fotografije je potrebno jemati kot simbolične, saj ne zagotavljajo vseh lastnosti izdelka (barvno odstopanje in podobno). Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine (tekstovnega ali slikovnega materiala).
Ponudnik bo opozorila sprejel resno in popravil objavljene informacije, če bo presodil, da so napačne. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v spletni trgovini, ali začasnega nedelovanja spletne trgovine.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo uporabniki spletnega mesta. Ponudnik mnenja pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih uporabnikov in ne nosi nobene odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
12. VAROVANJE PODATKOV
Lastnik spletnega mesta cebelarstvo-braz.si zagotavlja varovanje osebnih podatkov, ki bodo uporabljeni izključno v namene obveščanja o poteku naročila (v primeru, da obiskovalec v spletni trgovini opravi nakup) ter na željo kupca za obveščanje o novih izdelkih in akcijah. Lastnik jamči, da bodo podatki obiskovalcev in uporabnikov uporabljeni le v namen nemotenega poteka naročil.
Ponudnik zagotavlja, da bodo vaši osebni podatki obdelani zgolj za namene, s katerimi izrecno soglašate. Privolitev v posredovanje osebnih podatkov je prostovoljna, soglasje pa lahko kadarkoli prekličete s sporočilom na elektronski naslov info@cebelarstvo-braz.si. V primeru, da osebnih podatkov ne posredujete ali v kolikor soglasje prekličete, upravljavec osebnih podatkov ne more izpolniti namena, za katerega se podatki zbirajo.
13. INTELEKTUALNA LASTNINA
Spletna trgovina je last podjetja Čebelarstvo Braz, ki spletno trgovino tudi upravlja in z njo vse vsebine, logotipi, fotografije in ostala avdiovizualna ter tekstovna dela. Z vsem omenjenim ima pravico razpolagati samo podjetje. Uporabnik spletne strani ima pravico dostopa do spletnega mesta, registrirani uporabnik pa ima poleg pravice dostopa do spletnega mesta tudi pravico uporabe aktivnosti, ki jih lahko uporablja kot registrirani uporabnik. Z dostopom do spletnega mesta se uporabniku dovoli, da lahko omejeno, ne izključno in le za zasebne namene uporablja vsebino spletnega mesta pod pogoji iz teh splošnih pogojev uporabe. Vsako drugo reproduciranje ali druga uporaba kateregakoli elementa na portalu ali za katerikoli drug namen, vključno z komercialno uporabo, ali za tretje osebe je prepovedano brez vnaprejšnjega pisnega soglasja podjetja Čebelarstvo Braz.
14. ZAVRNITEV NAROČILA
Spletna trgovina si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal predračun, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave nakažemo na njegov račun.
15. VRAČILO IZDELKA IN ODSTOP OD NAKUPA
V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelkov odstopi od pogodbe (pogodba je sklenjena ob potrditvi nakupa) in ni dolžan navesti razloga za odstop. Pri tem lahko kupca bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona. Kupec ponudnika o odstopu obvesti na elektronski naslov info@cebelarstvo-braz.si. Rok vračila začne veljati naslednji dan, ko kupec izdelke prevzame. Kupec mora prodajalcu vrniti izdelke v roku 14 dni od dne obvestila, da od nakupa odstopa. Ponudnik vrne kupnino na kupčev račun v roku 14 dni od prejetja izdelkov.
Izdelek, ki ga kupec vrača, mora biti nerabljen in nepoškodovan. Izdelek mora ustrezati vsem tem pogojem, če ne vračilo ali menjava nista možna.
Izdelek, ki ga kupec vrača, pošlje po pošti nazaj ponudniku, stroške pošiljanja krije kupec.
Ponudnik vrne kupcu kupnino v roku 14 dni od prevzema vrnjenih izdelkov.
16. REKLAMACIJA – stvarna napaka
Napaka je stvarna, kadar izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali promet; kadar izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana; kadar izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno dogovorjene oziroma predpisane; ko je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v 14 dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik po svoji izbiri zahteva: odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo izdelka ali vračilo plačanega zneska. Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.
Če so dostavljeni napačni izdelki, kupec vrne dostavljene izdelke in jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. V tem primeru ponudnik krije stroške poštnine. Ponudnik ne krije stroška vračila reklamiranih izdelkov, v kolikor ni bila ugotovljena napaka iz ponudnikove strani. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo neuporabljeni, nepoškodovani in v enaki embalaži. Prvotno dostavljene izdelke vrnite neuporabljene, nepoškodovane in v enaki embalaži, ustrezno zavarovane pred poškodbami med transportom – zapakirane v embalažo, primerno za pošiljanje.
17. PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, je njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira za potrošnika pri sprožitvi spora pred sodiščem.
Ponudnik si prizadeva in posveča veliko pozornosti temu, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Pritožba se odda preko elektronskega naslova info@cebelarstvo-braz.si. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Postopek obravnave pritožbe je zaupen, ponudnik si bo po svojih najboljših močeh prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V kolikor morebitni spori niso rešljivi sporazumno, bo za to pristojno sodišče na stalnem prebivališču kupca.
Vrsno, velja od 1.3.2021